söndag 16 oktober 2011

Det börjar bli dags att göra julkort

I år har jag tänkt börja med mina julkort i tid. Så idag har det blivit ett stjärnkort. Lite pilligt att göra, men väldigt kul.



Gillar lila nyanser till jul, så det blev det på detta kort (fast det syns inte så bra i min mobilkamera).
Så här ser det ut när man öppnar det


Papper jag använt är:
Maja Design "Fröjdefull jul" och Ladybug and friends.com
Stämplarna "Julkramar" och "En hälsning om Julefrid" kommer ifrån InkyWings.

Och så har jag gjort detta kort


Även på detta kortet har jag använt Maja Design papper. Gillar dem skarpt.
Motivstämpeln är Magnolias mini Tilda. Älskar mini stämplarna, för de är så användbara och söta.

Dags att krypa ner i sängen. Ha det så gott
Kram
Leila

3 kommentarer:

Uttan sa...

Så fina. Gillar verkligen stjärnan en sån vill Jag gärna testa på att göra.

Kram!

Leila sa...

Jag tar med mallen till Scrapcirkeln på torsdag =)

Majsan sa...

ÅÅh vilka fina julkort, stjärnkortet är ju sååå snyggt!!

Kram Majsan